poniedziałek, 23 czerwca 2014

KOBO

Dzisiejszy post nietypowy dla mnie, bo... o cieniach do powiek. Będąc w sklepie "Natura" z siostrą i mamą poprzeglądałyśmy cienie do powiek i wybrałyśmy, dosyć drogie z firmy "KOBO". Moim zdaniem jest to dobry wybór, ponieważ nie kruszą się. W następnym poście postaram się pokazać Wam krok po kroku jak wykonać nimi ciekawą kolorystykę na powiekach.





Pędzelek, który z jednej strony ma inny kształt a z drugiej inny. Ostro zakończony do robienia, np. kresek a zaokrąglony i grubszy do rozkładania cieni na powiece.


Nie obeszłoby się bez słodkości i czereśni. Nareszcie pojawiły się moje czereśnie, będę wcinać je kilogramami.

_________________________________________________________

Jutro moja siostra wylatuje do Francji, więc koniec z niezdrowym odżywaniem, przechodzimy na bardziej pożyteczne dania oraz muszę zacząć biegać, ćwiczyć. Do tego trochę więcej białek i pewnie chrom w tabletach. Sądzę, że tym coś zdziałam w kierunku dobrej figury.

Szukam nadal chętnych do prowadzenia ze mną konkursu (osoby, które będą mogły także jak ja zaoferować drobne nagrody) !


6 komentarzy:

  1. sama szukam dobrych cieni do powiek więc twoja recenzja bardzo mi w tym pomoże :)
    a tak nawiasem mówiąc masz piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam cieni do powiek, ale te wyglądają na dosyć ciekawe :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odcienie, idealnie pasujące na upalne dni :)

    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tej firmie, nie moge sie doczekać dłuższej recenzji:)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pędzelek do kresek - muszę go kupić ;) :)

    Hm, ja mam parę nowych kosmetyków, które mogłabym przeznaczyć na pulę konkursu - mogę szczegóły? :):)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisz do mnie na e-maila wszytko opiszę :)
      zdunekarolina@gmail.com

      Usuń